Dagen idag.

Åkte in till stan vid 12 och åt med mamma. Köpt sedan något till mitt hår som skulle vara bra. Mamma har nu insett att jag har väldigt slitet hår, så hon ville köpa det till mig så länge innan jag tar tid och klippet mig.

Sedan åkte jag hem och gjorde inpackning eller vad det nu va och sola.

Jag kollade även massa nya intervjuer med 1D för att dom är så jävla bra. Kollade även live på deras röda matta för deras film. Ska SÅ gå på premiären i Gbg dem 28e om jag får biletter. Sälj imorgon för övrigt.

Åkte till mallan, kollade vidare på röda mattan och lagade mat. Sen kom Amanda och då åt vi. Sen kollade vi på SVHF som hade premiär idag. Gunilla är ju helt fuckad. Rädd för henne på riktigt. Läskig människa.

Kul sammanfattning.

Även fått reda på mitt schema som är pretty ok. Skolan börjar ju imon. Blandade känslor.

Hajdo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback