Brönch.

Igår hade Mallan födelsedagsbrunch eftersom hon fyllde år i veckan. Det var jätte mysigt och gott. Jag åkte dit vid 10 och hjälpte till. Problemet r ju att när det finns så mycket gott så blir man (jag) så mätt så fort. Men man (jag) kan alltid trycka ner lite om man (jag) vill haha lol. Alltså det blev över ganska mycket så det blev min, Amandas och Mallans frukost idag haha<33333
 
Sen va det lite synd för det började regna och vi satt ute. Alltså igår på brunchen. Dock under tak men maten var inte det så vi fick hitta på en fin lösning haha men den va ganska ful så den får ni inte se, lite onödigt :p
 
Temat va lite rosa på saker och ting. Så rosa sugrör, ballonger, snören etc. Och sen så kan jag ju säga det ni redan tänker att jag är förjävla skev på dessa bilder. Men det är jag ju alltid ändå haha, vem försöker jag lura? ;) Lol.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback