Alltså den var helt fantastisk

This Is Us var något av det bästa jag sett. Jag ska så se den i 3D också. Men alltså det var som en konsert fast i en biosalong. Alla i publiken skrek och sjöng med som på konserten. När det kom klipp på Harry i bara underkläder eller klipp från Sverige var ljudnivån pretty hög. Eller aa, så fort man fick se dom var för sig så skrek man ju. Alltså ååå, jag är helt såld. Ärligt har jag inte så mycket att säga. Ni får se den själva. Men det va awesome.
 
Aa inte jätte bra bilder men hade inte tid med det. Men Nea och Amanda var oxå med.
 
NU ska jag se det nya PLL avsnittet igen med Emma. Såg det imorse för annars hade jag inte kunnat gå in på twitter eftersom det stod överallt. När jag gick in efter så avslöjade den första tweeten jag såg hhaha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback