Simple.

Hääjsan!
 
Nu har jag varit hemma ett tag och ätit, pizza faktiskt. Gott för stunden, men ångrar mig ganska snabbt efteråt... Men i alla fall, idag efter skolan så mötte jag upp Madde och Malin, dom mötte upp majj på skolan. Fast Madde går oxå på Rudebecks och Malin på Kitas. Så vi gick och fikade och satt där och pratade ett bra tag. Sen gick vi och leta efter mobil skal till Madde. Sen åkte vi hem till Madde, typ 3 hållplatser, hon bor i en as fiin lägenhet vid järntorget! Så himla mysitgt! Så var vi där och bara pratade om typ allt möjligt. Sen bar det av hem och nu sitter jag här och ska klar göra min plan för ikväll. Fast jag har ingen ritkig plan men ska snacka med några budds nuu.
 

 Tröja- H&M, Byxor- Dr. Denim, Kofta- Odd Molly och primes till det.
 
Får se om det blir ett natt-inlägg. Kanske ska ladda ner bloggappen men den sägs att suga så får se om det e värt.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback