Min dator funkar inteee

Jag sa ju att det skulle bli mycket bloggning idag och outfit och grejer, men jag kom hem nu och nu är det mörkt så nu blir det inga snygga bilder + att min dator vill inte koppla upp sig på internet!! Det har varit så ända sedan igår kväll. Får damp.
 
Vi har haft typ 100 håltimmar denna veckan och idag hade vi en till.. Så jag, Sofia, Lovisa och Siri åkte till SoHo och fikade och sen till en liten cupcake butik och köpte Macarons hihi. Så gott.
 
Sen så kom Irma till min skola så gick vi och mötte Tessa, Malin och Frida. Så åt vi på dånken. En riktig gotte-dag. Men det är ju trots allt lill-lördag.
Hot Chocolate med grädde och marshmallows på SH.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback