Jag är ju bäst på att uppdatera.

Jaa eller vad tycker ni? Men jag har inte varit hemma på hela dagen, eller jag kom hem runt halv 8 och har pluggat spanska sedan dess. Men jag skulle börja idag i skolan då 9.50 så kommer jag till skolan, så är den lektionen inställd, sedan även den lektionen efter bamba så jag började igen 12.55.. Fatta hur länge jag skulle kunnat sova idag? Och det var halvklass första lektionen så vissa kunde ju stanna hemma till lixom 12.. But well well. Hade engelska redovisning då den första och sista lektionen idag, gick la sådär.
 
Och efter skolan så skulle jag åka till ett ställe och plugga i stan så kommer jag dit så har Amanda och Malin köpt kladdkaka, tårta och godis! Eftersom jag fyllde år igår då! Så åt vi det tillsammans och med några kompisar som går i Amandas klass! Det var dagens höjdpunkt, absolut! Såå fiina är dom! Love them! Sedan pluggade jag där till halv 7 och sedan gick jag och Malin i lite affärer på vägen till bussen! Det var i stort sätt min dag.
Kanske kanske kanske bloggar sen. Adiooos

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback