Halloo!

Hääj på er! Jag heter Julia och jag fyller 16 om tre dagar, så på söndag. Jag bor i Göteborg och går på Sigrid Rudebecks gymnasium i Göteborg! Jag trivs så bra så. På fritiden så gör jag det en 16-åring brukar göra typ. Tränar gör jag oxå! Köpte gym kort för kanske två veckor sedan så jag försöker att träna då jag hinner.
 
Jag är väldigt intresserad av mode, aa som kläder och även inredning. Jag skulle villja jobba inom den industrin när jag blir äldre och bo utomlands, som New York, hehe. Och jag älskar USA så jag skulle så gärna villja flytta dit när jag ska börja tvåan, men är ganska sent ute nu. Men jag ska i alla fall dit efter gymnasiet.
 
Jag har haft ganska många bloggar hit och dit men jag hoppas att jag inte tröttnar nu. Men om det någon gång skulle vara dålig uppdatering så kolla in på min tumblr där det är bara bilder, från weheartit och mina egna! www.fluffylifestuff.tumblr.com.
 
Jag älskar även att se på serier!! Kan vara någotbav det bästa som finns! The Vampire Diaries och Pretty Little Liars, the best alltså! Och även One Direction och Justin Bieber, hihi, jag är änna en riktig tönt.


Detta är inte jag då om någon skulle tror deeet, men det är seriöst mitt mål. Hon äger lätt en av de snyggaste kropparna on earth!
 
Men hoppas att ni fortsätter att läsa!
xo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback