Vart är mänskligheten på väääg?

Nu ikväll så har det kommit en nyhet om att en man i usa har varit och skjutit på en skola och dödat runt 27 st och sig själv. Jag blir så sjukt förbannad och bara så jävla arg för jag vet att jag inte kan göra någonting åt det som har hänt nu. Gjort är gjort. Och han dödar sig själv.. Tänk att han typ tänker: Nu ska jag döda massa barn och sen mig själv för då slipper jag mitt straff för jag hade ändå tänkt att ta mitt liv. Men det är ju för i helvette ett straff han ska ha! Åååå jag blir så arg, fast mest deprimerad. Och i usa får alla äga ett vapen.. Jag kommer typ dö när jag åker dit. Usa är ett märkligt land.
HÄR kan ni läsa hela om ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback