Statistiken planar neråt jämnt och fint.

Bloggade inte alls igår, don't know why. Men idag är det nya tag. Skulle börjat 9.50 men så var det sjuk lärare så jag är hemma nu och börjar 11.45 men åker till skolan lite innan för vi har ett slags prov kan man säga, vi ska svara på en fråga och får ha med våra böcker och antäckningar. Men det betyder säkert att hon förväntar sig mycket..
 
Anyways så är det fredag imorgon och det är så himla skönt. Malin åker till Thailand imorgon så vi tjejer sak äta på Jensen imorgon. Så sjukt mega sugen på det! Har inte ätit där sen det var varmt ute.
 
Tiden går sjukt fort. Jag har gått på gymnasiet nu snart i en hel termin..? Swich så är det redan snö ute. Jag tycker faktiskt att det är en aning läskigt. Jag är ganska rädd för att bli stor.. Eller jag är ju stor kan man väll säga, men större.
 
Visste ni varför dom flesta "rea skyltarna" är röda? Inte jag heller, tills igår. Den röda färgen syns bäst och skapar en slags ångest  , den betyder rörelse och spännng. Så när vi ser rött så slår vårt hjärta snabbare. Då förstår jag det. Men tänk efter, en blå rea skyllt? Skulle inte tilltala mig på samma sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback