Så klart skulle det regna.

Hej hej! Nu har jag kommit hem och tatt bort sminket och satt på mig mjukis byxorna och sitter i soffan med myse filten.
 
Jag åkte innan som sagt till Clara och där bakade vi pepparkakor! Det var såå goott. Har inte gjort det än i år. Sedan innan vi drog till Liseberg så såg vi på Love Actually, har aldrig riktigt sett den men jag har sagt att jag hatar den, haha. Men det är bara för att han Hugh Grant är med.. Gillar verkligen inte honom. Fast han var rätt okej i denna. Så sedan drog vi till Liseberg. Och så började det regna.. sämsta kombon, att det regnar och man är på liseberg. Men det var jätte mysigt.
Hos Clara var det jag, Sofia, Linnea, Evelina och Saud. Sedan på Liseberg kom Alva och Maja oxå men då var icke Saud med. Haha mycket namn. Och Sofia hade med sig en liten deeejt hihi så söta va dom.
Ser ju lite halv skev ut men ajjaa.
 
Ska nog sova snart. Nattii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback