Kylig fredag.

Efter skolan mötte jag upp tjejrna så gick vi till jensen. Åå så gott det var. Det var en slags hejdå middag för Malin åker till Tahiland om typ en timme.. så himla najs. Och jag åker till usa och Tessa och Frida åker till tyskland så det blev liksom en liten hajdo middag.
 
Imorgon är det lördaag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Antingen åka till min farbror eller julbaka och gå på lisseberg med några ifrån klassen. Men mammsen vill att jag ska med dom till min farbror men jag ska deala lite med henne haha.
 
Och nu är jag hemma och har ätit, igen.. Ligger med myskläder och ser på glee. Så skönt att va inne när det är så kallt ute.
Dessa två bilder är från tessas blogg så kolla in deen genom att klicka på hennes über coola namn. Lol.
Och glass bufee på det. Så kul att liksom ta själv. Haha.
Måste fan stämma.
 
Hade gött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback