Jul på Liseberg #2

Efter alla hade dansat så gick vi lte på jul på Liseberg eftersom danserna va inne i Lisebergshallen! Det var väldigt kyligt så jag hade halsduken upp till näsan typ och mössa under min luva haha. Vi vann även på Marabou! Och precis innan så sa jag att jag skulle börja på diet såå får se hur det blir med det nu hehe. Köpte Churros oxå om det nu stavas så men det är ju så himla gott, fast bara i lagom mängd annars kan det bli för mycket för lilla magen.
 
Ser på Beck nu! Ska även stanna hemma imorgon från sklan because I'm not feeling verry good.
 
Det var min syster som dansade. Hon hade cheerleader tema på sin dans. Jag tog inga bilder på dansen, tyvärr, jag filmade bara! Asså åå jag ångrar såå att jag slutade i gymnastik, för jag var ändå ganska bra. Jag var ändå bara 10-11 så fatta ändå att jag hade ju varit ganska bra nu och deffinitivt i form.. Aja haha jag Linnea och Amanda va lite sugna på cheerleading men det finns inget för nybörjare i vår ålder haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback