Imorgon är det fucking jullov.

Slutar skolan imorgon..!! Såå jävla in i bänken gött, åå som jag har längtat!!! Ska fira kvällen nu med att se på On the road som jag aldrig gjorde!
 
Efter skolan så mötte jag upp Irma och Amanda och vi fikade på condeco. Sen kom Shadi så gick vi liite på staan och sedan åt jag på resturang på avenyn med familjen. Måste hinna träffa alla nu innan vi åker.
 
Och igår var det revyfest.. haha har aldrig festat på en tisdag med skola och prov dagen efter, jävligt yolo eller vad? Haha vi hade så kul va. På spårvagnen på väg tilll Kontiki, där det var, så sjöng vi massa på spårvagnen och folk måste ju undrat vad det var för spårade ungdomar på en tisdag haha men åå det va kul.
 
Imorgon vet jag inte hur jag ska börja mitt lov, måste fixa massa innan resan. Nattii
tehe har man bild brist så har man, lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback