I don't really get it.

Jag fattar inte hur man får in låtar från spotify på bloggen. Linnea försökte förklara men det vill inte fuunka..
 
Men i alla fall så har jag varit och handlat mat, haha det kunde stått "nu har jag varit och tränat" men jag hann inte riktigt klämma in träning idag. Men jag köpte massa nyttigt istället. Så det blir caesarsallad till middag. Sen hyrde jag en film, On the road med några snygga killar, vet inte vad dom heter haha, och Kristen Stewart. Så den ska jag se ikväll, har sovmorgon imorgon. Jag börjar med en labb och då kan man kolla vilken blodgrupp man är. Så det gäller nu att jag sätter igång med plugget, men jag har ju seriösa koncentrations problem. Jag har så svårt att koncentrera mig när jag ska plugga, eller när jag väl är igång så pluggar jag ju, men att komma igång är fanimig omöjligt.. Haha lite iilandsproblem sådär på kvällskvisten.
 
Och jag har ångest inför nyår för att jag inte är hemma.. Åå, fast hoppas dom jag bor hos i usa ska på nån typical usa fest. Tänk en project x fest, då kommer jag aldrig åka hem till sverige. Vi ska bo hos familje kompisar och dom har en son som är 94:a hehehe, lite förhoppningar har jag ju dåee.
 
Bloggar nog mer ikväll. Puss.
 
 
Och kolla in detta då:
I affären var Taylor Swift omslag på TVÅ tidningar. Var tvungen att kika om det stod något om "haylor" ush jag spyr när jag säger det.. Men aa dom är ju typ tillsammans.. Men det stod att Taylors vänner har varnat henne för Harry är tydligen känd som "hjärtekrossaren"..? Men eftersom han är min fastän han inte vet om det så önskar jag honom all lycka, bara han är lycklig. Men han hade ju haft det bäst med mig men det vet han ju inte så "det man inte vet dör man inte av" ungefär så. ❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback