*host* *host* I'm sick.

Replik från Mean grils som alla tjejer nog förstod! Jag vaknade upp med så ont i halsen så jag fick panik och började typ gråta för jag fattade inte vad osm pågick typ..? gansa så wierd.
 
Igår hade som sagt Sofia tjejmiddag vilket var väldigt trevligt! Det var riktigt gpd mat och det var allmänt mysigt! Jag tog inte så mycket bilder för jag är inte den bästa på att göra det men jag måste bli bättre på det! Men Madde och Malin fick stå för bilderna haha.

Haha visste ni att det finns gröna skumm tomtar? Fast dom slog ju inte orginalet.
 
Jag vet inte vad jag ska göra idag riktigt. Städa mitt rum i alla fall och at det ganska så lugnt fast jag vill ändå va ute för det är så fint väder så får se! Hör av mig senare, loovar! Med bilder. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback