Det är så svinigt kallt.

Så fort jag går ut genom dörren på morgonen så blir min näsa röd som en tomat och det känns som att den ska frysa till en istapp och trilla av. Japp ungefär så känns det.
 
Hade boxning idag i skolan! Jag har alltid hatat boxning men efter den lektionen blev jag riktigt motiverad och peppad för att boxas!! Det var kul och man tränar nästan hela kroppen! Jag tror dom har det på sportlife så jag, Maja och Caroline hade tänkt att träna det någon gång!
 
Har inte bloggat något idag men det har inte hänt något specielt. Försökte plugga matte innan men ärligt så förstår jag inte så mycket.. det är ap svårt.
 
Imorgon är det fredag och då ska jag på tjejmiddag men skriver mer om det imorgon vettni.
Ser på glee säsong 1 nu hihi men ska plugga lite till I think...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback