Den mysigaste tiden på året.

Aa det är julen. Och nu när det är snö ute! Älskar det. Och jullåtar på repeat på spotify och dricka glögg och äta lussebullar.. Kan det bli mysigare? Hehe aa om man har nån att mysa med hihi. Förra året var jag dock inte så tagg på jul men nu när jag ska till julens land kan man säga så längtar jag såå mycket! Fast dit jag ska är det ingen snöö..
 
Idag är det söndag, min absoluta hat dag. Men det är till viss del mitt egna fel eftersom jag skjuter upp allt plugg till söndagen.. Så nu ska jag plugga och sen kanske följa med och kolla på Emma som har dansuppvisning men aa mammsen är lite orolig över att det snöar och det kanske skulle bli snöstorm eller nåt.
 
Men ha en mysig jul-söndag. Bloggar nog mer sen. Hajdoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback