1:a på "att göra listan"

Jag målade om mitt rum i slutet av sommaren till en kaffebrun färg kan man säga i hopp om att mitt rum skulle bli ett sådant fint och mysigt rum som finns på weheart it.. Meen det gick inte så bra. För några veckor sedan råkade jag slita av min garderobsdörr och alla mina kläder ligger på golvet och jag har ett skrivbord som jag alldrig sitter vid. Fett ovärt. Så, jag ska slänga ut det och en ap ful byrå om jag inte målar om den för nu står den bara där och samlar kläder, så ska jag köpa en soffa för jag har ett soffbord.. haha lol Och en garderob då och en lampskärm. Vill vekrligen få ordning på mitt rum.

Haha tänk om man hade en så stor walk-in-closet så man fick plats med ett bord och en tv..



För min del blir det nog någon slags vanlig garderob. Jag har snedvägg i mitt rum vilket är hur dumt och korkat som helst. Hehe min farbror har dock byggt huset men han läser nog inte detta..! Så jag har en vägg där jag måste få plats med allt som är högre än 1.5 m...
Ääälskar den första lampan. Lettfett att jag köper den.
 
Men för att kunna genomföra allt detta med mammsen måste jag lägga in mina kläder.. hon turnes in to a witch när mina kläder ligger någon annan stans än i garderoben.. haha. Detta var nog all bloggning för idaag tror jag, eller för ikväll. Beror på hur man ser på dagen. Hajdoo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback